Kärlek så komplicerat

Varje person som är förälskad verkar ha det så komplicerat. Å ena sidan så känns det väldigt skönt att inte vara där själv, men samtidigt, man vill ju inte vara ensam resten av livet heller! Och jag vill tro att det är värt det. Att visst det blir många problem, men samtidigt så många positiva saker också. Självklart är det så, annars skulle det inte vara en sådan stor grej. Men jag ska nog njuta ett tag till av det lätta och bekymmerslösa. Se det som är fördelen med att inte behöva bry sig om någon annan. Att få ta hand om sig själv, älska sig själv. Så sedan när jag träffar någon kommer jag inse hur bra det är också.

Jag inser hur jag låter, brukar vara lite negativ och så egentligen. Lite pessimistisk, men kanske är jag mer optimistisk nu. Det vore allt bra trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0