*****

Jag undrar varför jag inte bara kan plugga... Varför kan jag inte bara ta den lilla tid det tar och bara göra det?! Det är så otroligt frustrerande!

Idag nådde jag en ny punkt. Jag brydde mig inte. Två prov idag, två prov jag inte pluggat till. Historiaprovet gjorde jag i alla fall, och det gick nog okej åtminstone. Men spanskaprovet kunde jag inte göra, istället ska jag få göra det om typ två veckor eller något istället. Borde jag inte nu känna någon slags vändning? Som att "shiit, det var ju inte det här jag ville". Tydligen inte. Istället gick jag omkring som i en bubbla, inåtvänd och försökte hitta något roligare. Jag gick på alla mina lektioner, men jag var inte närvarande.

Kom fram till att jag vill prova att en vecka bara göra det jag känner för. Göra precis det jag vill, när jag vill det! Inte bry mig om något annat liksom. Jag måste, annars går jag under. Annars kan någon lika gärna bara skjuta mig. Här och nu. Snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0