Thank God It's Friday!

Det är en ganska lugn fredag, jag har redan hunnit vara inne i stan och pluggat. Jag fortsätter min dag med att spendera tid med min kusin. Antagligen blir det ligga som invalida på soffan och kolla på film. Vilket ju passar perfekt. Vi är ju alla lite invalida ibland, varför låtsas som nåt annat?!



Den här låten förföljer mig, och jag bara lyssnar på den om och om igen. Och jag har börjat verkligen älska den! Dessutom, vem visste att Kevin Bacon kan sjunga någorlunda, jag skulle ju inte direkt påstå att han sjunger som någon gud, haha!

Nu är jag väldigt exhalterad, när jag började skriva inlägget kände jag mig så trött och hängig, och ville helst bara gå och lägga mig i ett hörn under ett täcke. Men nu känner jag mig väldigt pigg och glad istället.

Bara skriva ett psykologiarbete, sen är det helg!! Sen kan jag faktiskt börja min helg! Det ironiska är bara att jag är ledig varenda eviga fredag, och hela tiden har jag haft som en långhelg. Men nu har jag börjat plugga på mina fredagar (vilket är den egentliga anledningen till att vi är lediga). Men nu har jag försökt bli en duktig person, ta hand om mina betyg och bli något liksom.

Livet är dock fantastiskt! Plugga, plugga och plugga! Vad mer kan man begära?! Haha!

Nä men skämt åsido, så är det faktiskt fantastiskt. Det känns skönt ändå att plugga, att få något gjort liksom. Som att jag är duktig och inte bara ligger och maskar omkring. Nu ska jag avrunda det här inlägget, innan det blir en uppsats på 17000 tecken!

PUNKT SLUT

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahaha 17000 tecken! det var länge sen vi tog upp det! karin boye <3

2009-03-12 @ 23:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0