Män, män och åter män!

En sak jag har insett efter en dag på soffan hos mina kära kusin. Efter att ha suttit och tittat på E! inser jag att jag älskar män!

Visserligen är det inget nytt egentligen. Men när jag nu har tittat på kändisar hela dagen så tänket jag på hur jag tycker om alla typ skådisar, medan jag typ avskyr åtminstone hälften av alla kvinnor. Jag liksom smälter på något sätt när jag tänker på nästan vilken kille som helst.

Jag är förälskad i män och i kärleken. Det är nästan någon slags besatthet, kärleken. Jag behöver inte det rent bokstavligt, utan det räcker mycket väl att bara få ta del av någon annans kärlek. Se en film, med ett par som älskar varandra så otroligt mycket.

Kommentarer
Postat av: Kuzz

ofta du skrev ett inlägg utan att jag märkte de:O haha

2009-03-09 @ 21:08:03
Postat av: Amelie

SLUTA SKRIV OFTA!!!

OBVIOUSLY SÅ GJORDE JAG DET!!!



My god... Kuzz!

haha

2009-03-09 @ 21:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0