Humanistiskt perspektiv

Det finns många dagar som denna, dagar då jag vet att jag borde plugga. Jag borde röra på mig mer. Jag borde kanske städa mitt rum. Jag borde inte tänka att jag borde göra alla dessa saker.

Det är en dag som inte utmärker sig särskilt mycket.

Förutom snön. Det har snöat hela dagen. Och jag kan känna hur alla omkring mig suckar, och känner att kan det inte snälla sluta snöa! Och så känner väl jag också, lite grann. Men så ser jag ju snön. Och så känner jag äääh! Vem bryr sig?! Det är ju så underbart! Så otroligt vackert, vem kan inte gilla snö?

Jag ska spendera resten av min kväll med dålig musik, tv:n och försöka gå på det där himla löpbandet som hånar mig i vardagsrummet. Haha, just det jag ska väl läsa psykologi också, Maslow! Jag vet vad ni alla tänker! Maslow <3 Men hands off! He's all mine tonight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0