Johnossi

Jag kände att jag kanske skulle skriva något om Johnossis låt summerbreeze, som jag "skrivit" om innan. Något om varför jag hade med den.

Inte för att jag egentligen orkar förklara eller så men... det är min låt. Det är inte min favoritlåt, den är kanske inte så speciell egentligen, men det är min låt.

Oftast när jag börjar lyssna på en riktigt bra låt tänker jag på någon, och för evigt kommer jag sedan förknippa låten med den personen. När jag började lyssna på summerbreeze bestämde jag mig för att bara tänka på mig. Att det skulle bli min låt. Vilket det har blivit.

När jag sedan lyssnade ordentligt på texten insåg jag hur passande den faktiskt var. för den sista versen är verkligen Jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0