If Only


Den här filmen fick mig att gråta. Och just den här låten är väldigt fin, i alla fall om man sett filmen och förstår innebörden. Det var väldigt länge sedan jag grät till en film, vilket jag faktiskt älskar att göra. Filmen är inte världskänd kanske, men den var otroligt fin. Och den passade mig perfekt, för om jag skulle ha gjort hade den fått precis det slutet. Jag tänker inte beordra er att se den, men om ni gör det så kommer ni nog inte att ångra er. För den är tillräckligt bra. Tillräckligt gripande. Och inte riktigt som alla andra filmer.


Kommentarer
Postat av: Bea

vad är det för film??

2009-01-26 @ 01:36:43
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0