Lördag

Det finns vissa filmer som jag tycker att alla borde se, åtminstone en gång, och just ikväll har jag faktiskt kollat lite på två av dem, Pianisten och Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Framförallt Eternal... för den är verkligen underbart bra. Det är en ganska svår, komplicerad film men manuset, fotot och musiken, allt är så himla bra!

På sistone har jag varit ganska sjuk, jag har typ halsfluss, vilket innebär att mina halsmandlar är groteskt stora, jag ska vila, dricka mkt och äta massa alvedon. Och just det, min röst får mig tydligen att låta som Ulf Lundell...

Idag har jag dock varit i stan, först åkt runt och sett typ allt som finns på Stora Essingen, där jag också åt brunch. Sen shoppade jag inne i stan, bland annat ett par jättesnygga skor!

Trodde att jag skulle kunna skriva jättemycket mer, men orkar tydligen inte det. Och så hjälper ju inte min sega dator till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0