Vivere

Dagarna bara försvinner... Allt vi har är nuet.

Det finns tusen saker som vore kul att göra, men jag vet att jag inte hinner. Egentligen så handlar det inte om att jag inte hinner, för jag har inte ens försökt. Jag tar den enkla utvägen.

Det handlar inte om att fånga dagen, eller att leva varje dag som om det vore den sista. Det handlar bara om att leva, att göra saker man tycker om just nu.


                 

Det handlar om att hitta en riktigt bra låt och att lyssna på den om och om igen tills man bara spricker av lycka.

Och att man dansar. Att dansa tills man inte orkar någonting mer.

Allt det här är okej, för man behöver inte rädda världen, man behöver inte ens göra något som förändrar sitt liv. Försök inte ens förändra det, bara lev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0