Borta bra men Hemma bäst

I övermorgon åker jag bort. I två veckor ska jag få vara i Indien, vilket ju är helt fantastiskt. Men ändå sitter jag här och är nervös.
Det finns tusen anledningar för mig att vilja stanna hemma, alla så otroligt fåniga. För hur många gånger får man en chans att åka till ett land som Indien?
Jag är lite nervös för att senaste gången jag åkte iväg till ett annat land, blev det inte särskilt bra.
Dessutom kommer jag sakna alla mina vänner så otroligt mycket. Jag kanske blir utråkad, fast å andra sidan så har jag ingen aning.
Sverige, ett land som jag tycker är ofantligt tråkigt, samtidigt som jag älskar det så mycket så att jag kan dö. Jag kommer sakna det nu i två veckor, eller åtminstone skulle jag säkert kunna hoppa ut ur flygplanet och slänga mig på marken för att visa hur mycket jag har saknat det när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0