Amantes amentes

Här om dagen träffade jag en annorlunda gubbe på bussen (man träffar de roligaste personerna efter tolv på kvällen).

Jag satt bredvid en random kille, och gubben säger: jag har suttit och tittat på er en stund nu. Ni har samma profil. Det innebär att ni passar väldigt bra ihop.

Killen blev lite fundersam och tyckte att det kan väl ändå inte bara vara profilerna som spelar roll om man passar bra ihop, personligheterna måste väl också passa.

Gubben tyckte att jo men visst det också, men de par som håller brukar ha samma profil.



Först blev jag lite fundersam och trodde typ att han menade att vi hade identisk ansiktsprofil, men jag insåg att den inte behöver inte vara identisk. Utan snarare att man har typ samma form på näsa etc i profil.
Gubben verkade lite konstig, men jag tycker ändå att hans teori tål att tänkas på. Så jag vet att jag i alla fall kommer att tänka på det i framtiden när jag ser par.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0