Al

Jag brukar inte skriva om mitt liv, och det finns en tanke bakom det. Men idag är jag verkligen tvungen.

Idag var jag på en studen mottagning. Jag kände inte studenten utan hans syster. Deras mamma höll ett tal, och jag blev så himla glad. Jag fylldes med lycka. Efteråt tänkte jag att jag måste gå på min kompis studentmottagning sen också, eftersom jag vill höra talen som hålls då också.

Efteråt höll deras pappa ett tal.

Det finns inga ord över huvud taget som kan beskriva det. Inga ord som är tillräckliga, för känslan som orden han sa gav. Jag grät.

Jag grät igen när jag skulle försöka beskriva det.

Tack,
Al my pal, Al my säl
för ännu en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

al the säl, he's my pal, and han bor på elsies tröja!

2008-06-17 @ 13:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0