Som ett slag i ansiktet

En förälder ska väl alltid älska sitt barn oavsett vad?

Så vad kan jag ha gjort som var så fel? Inget.

Jag måste bara säga det tillräckligt många gånger så att jag också tror på det. Sen blir allting bra, eller?

tuuut... tuuut... - Hallå.
- Hej, det är Amelie.
- Hej
- Hur är det med dig?
- Bra, själv?
- Jorå det är bra, jag tänkte fråga om vi ska träffas.
- Varför?
- Ähm.. Det var ju ett tag sen, så vi kanske borde träffas... Prata kanske?
- Jag känner inget behov av det...
       ..............


Jag kanske gjorde fel, som jag inte är jättestolt över. Men dina beslut kan du få ångra för resten av livet. Det är inte jag som behöver leva med dina beslut. Jag tycker synd om dig.

Jag älskar mig själv, om jag säger det tillräckligt många gånger så kanske tomrummet äntligen försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0