Min inspirationskälla

Jag kommer ihåg när vi skulle åka till Falun första gången. Vi var förväntansfulla och redo för äventyret. Vi var färdigpackade och vi stod där utanför skolan, med massa andra förvirrade små sexor.

Men vi hade varandra, så vi var inte lika förvirrade. Sedan satt vi där bredvid varandra på bussen mot Falun, och falugården. Först tog det jättelång tid innan vi faktiskt körde iväg, och våra mammor stod där utanför för att vinka av oss, tillsammans med massor av andra föräldrar. Jag hade svårt att lämna mamma, så det blev jobbigt att vi aldrig åkte, där stod våra mammor för att vinka av oss. Jag fällde en del tårar, men det gjorde aldrig du.

Det som jag aldrig kommer glömma var när du nästan viskandes frågade om jag kunde hjälpa dig att bädda din säng i Falun, för du hade aldrig gjort det själv. Du var så söt när du frågade mig, och vid det tillfället tyckte jag att det väldigt roande, jag är ledsen om jag sårade dig med mitt skratt åt det. Men jag hade aldrig varit med om något sådant.

Väl framme i Falun hade vi väldigt kul, det var knappt att jag ville hem, efter femdagars kunskapskoleinternet. Vi har många bra minnen därifrån, bla när vi var "fotografer"... Det blev en väldigt speciell bild, och frågan är om den tredje personen vi tog bilden med, verkligen slängde den.

Pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Lina

aw, sitter här och bara ler :)
Vi liksom stöder upp varandra, när det är något den ena behöver så finns den andra alltid där och hjälper. Skulle aldrig klarat det hela utan dig <3
HAHAH, bilden <3 (jag tror nog den finns kvar)

2007-09-02 @ 23:22:06
URL: http://whiteheartcherry.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0