Arenan, 1/10 - 07


Det är alltid trevligt att göra något nytt, att leva utan för lådan ( eller hur man ska uttrycka det ). Att gå på en konsert med ett band som jag aldrig hört innan är uppfriskande. Även om jag inte kände mig träffad när personen på scenen frågar publiken: om det finns några heavy metal fans, hårdrockare, eller gothare ( något sådant var det i alla fall, ursäkta om jag citerar fel ), just då kände jag mig snarare som en blanding mellan ett frågetecken och, 'borde jag verkligen vara här?', 'Kanske borde gå?'. Jag överlevde konserten, det var riktigt kul och det va bra musik. Och oavsett vad man än ser så är det svårt att misslyckas med en skön stämning på en konsert.

image6

Takida - Arenan

Kommentarer
Postat av: Lina

oh, var du där? :D
Dom är ju rätt bra ju, iaf typ en låt som jag har!
du skriver fint sötnos.

2007-10-09 @ 23:18:50
URL: http://whiteheartcherry.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0