Humörsvängningar mitt i natten

På nätterna blir jag alltid så tankfull. I natt var verkligen inget undantag. Men jag har gjort något åt mina känslor för en gammal vän, vilket känns jätteskönt.

Men efter det, så blev jag lite deppig. Jag menar, snart ska jag börja gymnasiet, eller vänta det vet jag ju egentligen inte. Jag har för tillfället inget gymnasium... Det i sig gör mig inte nervös utan det att jag aldrig vet vad jag vill med mitt liv. Det finns inget mål på färden, inget ljus i slutet av tunneln.

Det finns ju tusen saker man kan välja att göra, man kan bli vad som helst. Jag kan bli vad som helst. Och det gör mig lite nervös, det finns en hel del saker som jag kan tänka mig, men inget som känns självklart. Inget som känns sådär självklart som det borde.

Så för att jag ska ha ett mål så kan jag väl bestämma nu att jag imorgon vill ta en härligt lång varm dusch o sen ta på mig en ny mysig klänning.

Men aja, efter att jag varit lite deppig, av ingen anledning, så blev jag på bra humör. Det blev jag  av att fortsätta skriva på en gammal text som jag skrev tidigare i våras. Så jag kan väl erkänna att jag älskar att skriva, så vi får väl se om den här bloggen blir nå bra. :P

Så nu är jag på bra humör igen, och det är väl det som räknas? ;)

Ciao <3

image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0