Fredag

På senaste tiden går allting så fort.

Samtidigt som att det känns så fruktansvärt långt borta, det jag gjorde för två dagar sedan, eller bara det jag gjorde igår känns avlägset.

Lyckans år. Det är mitt år. Lyckans...

Det har varit ett år med många upp och ner, men jag tror att sista tiden kommer bli lycklig.

Bara jag tänker på idag, så finns det en del roliga saker. T.ex. så snodde jag och mamma en gran... Igen.  Och fåret ska fria till sin sambo, han valde en ring, och allt kändes som ödet. Det var väldigt fint alltihop. Granen är perfekt, och förhoppningsvis blir sambon glad för ringen.

Måste ju bara påpeka att jag och fåret var och letade efter en morgonrock, (Mycket opersonligt, enligt mig!) så att han sen kommer hem med en ring är lite oväntat. Fast han kanske hade funderat på det redan, antagligen.

Nästa år är lustans år för lilla mig. Det tackar jag inte nej till. Raka motsatsen, jag välkomnar året med öppna armar! Det vore på tiden liksom.

                                    image7
Kylan är redan hos Essingen, så nu väntar jag bara på snön <3

Kommentarer
Postat av: Lina

vi har snö :) haft ett tag nu! asmys

2007-12-22 @ 15:32:57
URL: http://whiteheartcherry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0