2008

Om mindre än 24 timmar är det ett nytt år. För de flesta innebär detta en ny början. De får en chans att göra något nytt, något som de kanske drömt om eller så försöker de nå ett mål som de har försökt med hur länge som helst. På tolvslaget har nästan alla något nyårslöfte som de tänkt ut sen innan som de ska avge.

Jag slutade med nyårslöften för ett tag sedan. Egentligen har jag inte riktigt slutat, snarare ändrat innebörden. Om jag inte kommer ihåg fel så var mitt förra nyårslöfte att göra mig själv glad, och om det inte gick, skulle jag försöka göra andra glada.

Om 24 timmar får vi alla en ny chans. Frågan är bara vad vi väljer att använda den till.

År 2008 ska jag försöka:
- Skriva mer
- Hitta ett nytt jobb
- Flytta
- Resa

Det är utöver det faktum att jag enligt den flummiga astro-världen har lustans år, 2008. Jag kanske tjatar om att det är mitt nästa år, men jag är glad att det är så, med tanke på att de senaste två åren har stämt väldigt bra med astro-världen.

Jag orkar inte skriva något egentligen, men något skulle jag väl skriva iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0