Filmer x2 <3

Idag har jag sett två riktigt bra filmer. En har jag redan sett några gånger men den är lika bra varje gång, det är antagligen ingen som har hört talas om den, men den heter "A destiny of her own" (om någon känner för att se den). Som handlar om en kurtisan på typ 1500 - talet, i Venedig. Det är en underbar kärlekshistoria om man som jag älskar sentimentalt tragiska kärlekshistorier, den funkar även för killar, efterson det finns en del nakenscener...

Den tittade jag på i morse samtidigt som jag åt frukost, och det blev fint väder. Efter det gick jag faktiskt och solade... själv. Lite tråkigt men det var ändå skönt och det känns som att jag fick en del färg idag.   : D

På eftermiddagen åt jag lunch med en kompis och efter det gick vi på bio. Vi såg "Ciao Bella", den var faktiskt riktigt rolig, och ju mer vi tänkte på den efteråt, desto roligare blev den. Jag höll på och sätta godiset i halsen vid en speciell scen, för att det var så himla bra. Så den kan jag klart rekommendera. Bara så att ni vet, killen som spelar "Massimo"/ "Mustafa" (manliga huvudpersonen) är faktiskt ganska ful, men hon är söt.    ; )




Jag tittar inte på mtv så himla ofta, men det verkar som att  varenda gång jag tittar är det Fergies "nya" video som visas. Milo Ventimiglia (killen som spelar Jess i Gilmore Girls, som alla tjejer typ bara älskar) är också med i videon. Jag kan erkänna att låten blir bättre för varje gång jag hör den, dessutom så tycker jag faktiskt om videon. Även om Fergie inte är någon av mina personliga favoriter, över huvud taget.

Så... Ciao Bella! <3


Kommentarer
Postat av: lajna

Hon tjejen är typ aaaaassnygg :O
OCH MILO ÄR LÄSKIGT HET :O

2007-08-15 @ 01:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0