3 lediga dagar kvar (4 med idag)

Det är verkligen grymt tråkigt just nu. Jag är hemma, och det är världens tråkigaste väder, jag menar det regnar ju inte ens så att man har en anledning till att titta på film och frossa i Ben & Jerrys Cookie dough glass.

Jag hade hoppats på att det skulle vara fint väder så att jag hade hunnit pressa någon dag extra i solen och bli brunare. För även om det är några som har sagt att jag har blivit brun så tror jag ändå att jag kommer se lite blek ut jämfört med resten av den kvinnliga populationen i min ålder. Jag vet att det är en aning patetiskt att mina största problem (de som fyller mina tankar) är huruvida jag är tillräckligt brun eller inte. Men aja det kan jag nog leva med.   ; )

Min dag har hittills kretsat kring att någon från com hem skulle fixa vårt antenn uttag, och när han äntligen kom (det är jobbigt att vänta) så var han heeet.

Nu sitter jag ensam igen, men nu tänkte jag gå härifrån, jag orkar inte riktigt skriva mer, så...

Besos y abrazos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0